Toukokuun soittolista

Twenty One Pilots – Ride
// all these questions they're for real // like "who would you live for?" // "who would you die for?" // and "would you ever kill?" //


SANNI (ft. Paperi T) – Oo Se Kun Oot
// sä kysyt mitä mä pelkään // ja samalla mä piirrän kysymysmerkin sun selkään // enkä pysty mitää takaa // pitää eka olla solmus, ennenku joku voi avaa // sä voit tehä mulle ihan mitä haluut // ota mut nii et koko Helsinki tajuu //


The High Strung – The Luck You Got
// the time that you would never trade // is equal to the effort made // you were simple once before // but it's not like that anymore //


Reino Nordin – Antaudun
// joskus me eksytään, yksin pimeään, huudetaan kunnes itketään // sanat on turhia eikä ne tuu riittämäänannan mun rakkauden enkä pyydä mitään // en oo unohtanu sitä mitä sanoin, en oo luovuttanu siitä minkä vannoin // ja jos sanoinkin sen ääneen liian harvoin, niin sua jatkuvasti mielessäni kannoin //


Irina – Pokka
// joo mä tiedän mitä tunnen // mutta koskaan sitä ääneen sano en // mä pelkään että joskus peilistä katsoo sun kaltainen // mä en suutu, enkä raivoo, enkä huuda // siihen suostu enää en // yksi ainoo katse jota et ymmärrä kuitenkaan //

Kommentit

Suositut tekstit